آواز رزم

آواز رزم

اشعار انقلابی و مردمی از سرزمین ویران و اسیر به نام افغانستان
آواز رزم

آواز رزم

اشعار انقلابی و مردمی از سرزمین ویران و اسیر به نام افغانستان

ستاره عشق

          ستاره‌ی عشق   

  

 

من آن نـیـیم که غــلام زمانـــه گــــــــردم بــاز

بـدست شوم هـوس پـاره پـاره گــــــــردم بــاز

من آن ســرم که به تـقدیر بی ستـاره‌ی عشق

رقــــم زنــــم جهــان را ستاره  گــــــــردم بـــاز

 

  

 

نظرات 4 + ارسال نظر
نصرت 1387/06/02 ساعت 01:00 ب.ظ

آژن عزیز سلام،
امید روزی ثابت کنی که:

تو نه آنی که غلام زمانه گردد باز
بدست شوم هوس پاره پاره گردد باز
تو آن سری که به تقدیر بی ستاره عشق
رقم زند جهان را، ستاره گردد باز

وارطان 1387/06/13 ساعت 10:02 ق.ظ

سلام،

این شعرت مشابه شعر مولانا است: «من غلام قمرم...» است. لطف نموده در فرد سوم شعرت در اخیر «ستاره» به جای «تنوین»، «ی» یا «ء» بنویس.

شبیر 1387/06/15 ساعت 10:45 ب.ظ

زیبا و زیبا است
باید مکث کرد و توانایی شما را ستود
چیری بوده که چیزی گقتی هاهاها
کامیاب باشید

مسناو 1387/08/05 ساعت 11:58 ب.ظ http://www.masnav-a.blogfa.com

سلام وبلاگ قشنگی داری
با تبادل لینک موافقی اگه موافقی وبلاگ من را با اسم {مسناو وبلاگ تفریحی و هنری اموزشی خبری و علمی پژوهشی} لینک کن و به من خبر بده تا من هم تو را لینک کنم
به امید موفقیت شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد