آواز رزم

آواز رزم

اشعار انقلابی و مردمی از سرزمین ویران و اسیر به نام افغانستان
آواز رزم

آواز رزم

اشعار انقلابی و مردمی از سرزمین ویران و اسیر به نام افغانستان

شمـــــــالـــی

  

نظرات 6 + ارسال نظر
شریف چخانسوری 1388/09/30 ساعت 02:09 ب.ظ

سلام به شاعر فروتن آژن جان!

شعر پر معنی ودلنشین تان را از عمق دل زمزمه نمودم. واقعا با خواندن شعر پرمفهوم تان هر انسان پاک را به راه حق و واقعیت هدایت میکند.
به امید پیروزی های بیشتر شما در راه پاک که گام نهاده ای.

فروزان احمدی 1388/09/30 ساعت 05:08 ب.ظ

سلام بر شما
من از شعر زیاد نمیدانم ولی فرق بین شعر خوب و خراب را میتوانم بکنم و شعر شما را هر چند گاه از این طریق میخوانم و این دفعه اول است که خواستم حق شعری شما را ادا کنم زیرا اگر راست بگویم خوشم میاید این گونه بی آلایش حرف زدن.
این دو شعر آخر پی در پی آمد اگر چه یکی آن تاریخ گذشته را دارد ولی مضمون سخن اش یکسان است خوب چیزی که زیاد در شعر شما اینروزها دیده میشود همه از یک بی وفایی و یک درد خاص که به یک نگاه درد مردم است و به نگاه هم درد شماست برمیخیزد اما جنبه یی مثبت آن این است که راه بدر رفت در هر شعر شما نمایان است و چیزی که خواننده را امید وار میسازد . من برای شما آروزی توفیق بیشتر را میکنم و به امید روزی که همه برادروار کنار هم زندگی کنیم مرا البته به بزرگواری تان ببخشید که من نه ناقد شعرم و نه شاعر اما شعر را می پسندم و زبان شعر شما برای من دلنشین است بیان زیبا دارید موفق باشی

اکبر شمالی 1388/10/02 ساعت 11:14 ب.ظ

آژن جان سلام
اولا همین نام چه معنی دارد و دوم این که پشت زندگی نامه تان گشتم چیزی نیافتم میشود کمی در مورد شما بدانم
بلی همین مصراع آخر شعر مقبول شمالی چطور به ذهنت آمد آفرین من از بر کردم به خدا بی اندازه خوب و دلنشین است باش به تکرار نوشته کنم
شمالی سردم از ین جور پستی شمالی با که گویم راز راستی
جهان کی کرد آبادت دوباره شمالی گر بپاخیزیم هستی
بلی بلی بلی زیبا هست
زنده باد فکر شما و شعر شما

پویا 1388/11/03 ساعت 12:59 ق.ظ http://nakojaabadi.blogfa.com

درود
بسیار از آشنایی با شما دوست گرامی خرسندم.
از اینکه کسی از مملکت دیگری خسرو را بشناسد و او را دوست بدارد بسیار خوشحالم.
مانا باشید

رشید 1388/11/06 ساعت 03:07 ب.ظ


سلام اژن عزیز
بسیار زیبا و دلنشین است شعر تان به امید مو فقیت های زیاتر شما

روزی 1389/01/30 ساعت 02:36 ب.ظ

شعر بی نهایت زیباست.
موفق باشی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد