آواز رزم

آواز رزم

اشعار انقلابی و مردمی از سرزمین ویران و اسیر به نام افغانستان
آواز رزم

آواز رزم

اشعار انقلابی و مردمی از سرزمین ویران و اسیر به نام افغانستان

هستی

 

 

 هســــــــــــــتی

                           به دردمندترین دردمندان

                                               به مادرم

پر بارترین شاخه ی هستی

والاترین صدای صدایان

درسوز

         در سرور

قایم مقام ترینِ خــــدایان

بخشنده ی محبت و پیمان

ای روح آفریده ی هر قوم

                                هر قبیله و

                                             هر دین

"چه" عصیان "فیض" دوران

رزمیان کاخ تاریخ

زندگی را از تو مکیدند

بویِ خوی لحظه ای اوج تو میدادند

وام دار عشق بی پایان تو هستم

و خواهم بود ای مادر

من پای درد مند ترا بوسه می زنم

وز گرد دامنت به دو چشمانم 

                                    سرمه ای.

 

3/3/2003

 

نظرات 1 + ارسال نظر
کریم یعقوبی 1386/12/22 ساعت 11:50 ب.ظ

سلام
من همیشه به وبلاگ شما سر می زنم برایم جالب است ولی این روز ها کمتر کار
می کنید چرا؟
این قسمت شعر تان را بسیار زیبا یافتم نمیدانم شما هم متوجه شده ای یا خیر

وام دار عشق بی پایان تو هستم

و خواهم بود ای مادر

من پای درد مند ترا بوسه می زنم

وز گرد دامنت به دو چشمانم

سرمه ای.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد